ZARZĄDZANIE
RELACJAMI Z KLIENTEM

Chcesz lepiej poznać swoich klientów, usprawnić obsługę i zwiększyć sprzedaż w jednym, zintegrowanym środowisku? Twoja organizacja codziennie obsługuje setki kontaktów, a zespoły sprzedaży i wsparcia pracują w różnych systemach?

Poznaj naszą architekturę referencyjną ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM – kompletne rozwiązanie łączące CRM, Contact Center, analitykę i AI w jeden spójny ekosystem. Zapewnia pełny wgląd w relacje, automatyzuje procesy i wspiera rozwój sprzedaży oraz satysfakcję klientów.

Korzyści dla Ciebie

Pełny widok klienta 360° – wszystkie dane i interakcje w jednym miejscu – spójna obsługa na każdym etapie relacji.
Większa efektywność sprzedaży – automatyzacja ofert, raportów i prognoz – szybsze decyzje, lepsze wyniki.
Omnikanałowa komunikacja – telefon, chat, e-mail, social media – jeden kontekst, płynne przełączanie kanałów
Automatyzacja i AI – chatboty, voiceboty i asystenci cyfrowi redukują obciążenie zespołów.
Bezpieczeństwo i zgodność – kontrola dostępu, zgodność z RODO i branżowymi normami bezpieczeństwa.

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM

Chcesz lepiej poznać swoich klientów, usprawnić obsługę i zwiększyć sprzedaż w jednym, zintegrowanym środowisku?
Twoja organizacja codziennie obsługuje setki kontaktów, a zespoły sprzedaży i wsparcia pracują w różnych systemach?

Poznaj naszą architekturę referencyjną ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM – kompletne rozwiązanie łączące CRM, Contact Center, analitykę i AI w jeden spójny ekosystem. Zapewnia pełny wgląd w relacje, automatyzuje procesy i wspiera rozwój sprzedaży oraz satysfakcję klientów.

Korzyści dla Ciebie

Pełny widok klienta 360° – wszystkie dane i interakcje w jednym miejscu – spójna obsługa na każdym etapie relacji.
Większa efektywność sprzedaży – automatyzacja ofert, raportów i prognoz – szybsze decyzje, lepsze wyniki.
Omnikanałowa komunikacja – telefon, chat, e-mail, social media – jeden kontekst, płynne przełączanie kanałów
Automatyzacja i AI – chatboty, voiceboty i asystenci cyfrowi redukują obciążenie zespołów.
Bezpieczeństwo i zgodność – kontrola dostępu, zgodność z RODO i branżowymi normami bezpieczeństwa.

Strefa wiedzy

Chcesz wiedzieć, co słychać w technologiach? Jakie trendy warto śledzić oraz jak łatwo i bezpiecznie wdrażać je w Twojej firmie? Przeczytaj artykuły naszych ekspertów i zainspiruj się do zmian.

Kontakt

Masz pytania? Chcesz wiedzieć, jak możemy pomóc Twojej firmie? Wypełnij formularz, a nasi eksperci skontaktują się z Tobą.
Kontakt Architektury

Administratorem danych osobowych jest INTEGRATED SOLUTIONS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. Dane osobowe są przetwarzane są w celu przeprowadzenia Webinarium oraz w celu marketingowym o ile wyrazisz wolę otrzymywania takich wiadomości. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przeczytaj tutaj.