CASE STUDY - Networking & Communication - Hotele i gastronomia

Najnowsze technologie zwiększają komfort klientów – Hotele Gołębiewski

O Kliencie

Hotele Gołębiewski dbają o najwyższy poziom obsługi Klienta. Od powstania pierwszego hotelu w latach dziewięćdziesiątych do dziś cieszą się uznaniem gości nie tylko dzięki rozmachowi, z jakim powstawały, ale również w efekcie stosowania nowoczesnych, sprawdzonych rozwiązań.

Najnowsze technologie, szerokopasmowy internet światłowodowy i nowoczesna TV hotelowa to standard całej sieci.

Hotele Gołębiewski to sieć największych luksusowych hoteli zlokalizowanych na Mazurach, w górach i na Podlasiu. Kolejny obiekt, który będzie miał 1230 pokoi i pomieści 3 tys. gości, powstaje w nadmorskim Pobierowie.

Wszystkie hotele mają pełną infrastrukturę – sale bankietowe, konferencyjne, kinowe – do organizowania szkoleń i konferencji. Dzięki pakietom all inclusive, akwaparkom i licznym atrakcjom przyciągają również rzesze klientów indywidualnych.

Wyzwania

Dążenie do stałego podnoszenia jakości usług skłoniło dyrekcję hotelu w Wiśle do modernizacji zaplecza telekomunikacyjnego – centrali telefonicznej, światłowodów i telewizji hotelowej.

Szybkie i stabilne łącze światłowodowe jest podstawą działania współczesnego hotelarstwa. To gwarancja niezawodnej komunikacji, z której korzystają zarówno pracownicy, jak i goście, a również podstawa świadczenia usług dodanych. W hotelach Gołębiewski z uwagi na bogatą ofertę dla klientów biznesowych i indywidualnych istotną rolę odgrywa telewizja hotelowa. Dzięki specjalnemu kanałowi informacyjnemu wszyscy goście mają pełną informację na temat zasad działania, świadczonych usług i dodatkowych atrakcji. Z kolei organizatorzy konferencji mogą informować uczestników o programie wydarzenia i własnej firmie.

Hotel w Wiśle borykał się z problemem niestabilnej pracy starej stacji czołowej oraz z systemem emisji kanałów reklamowych opartym na mini PC. To zdecydowało o wdrożeniu nowego rozwiązania.

Wdrożenie

Orange dostarczył do hotelu w Wiśle stację czołową AmStream DVB-C, dodatkowo uzupełnioną o 4 zarządzane chmurowo kanały informacyjne. W trakcie wdrożenia okazało się, że obiekt znajduje się w miejscu, w którym propagacja sygnału telewizyjnego DVB-T jest na granicy poprawnego odbioru. W związku z tym podjęto decyzję, aby kanały DVB-T dosłać za pomocą urządzenia AmBroadcaster poprzez internet dostarczony przez Orange. Tym samym zostały wyeliminowane problemy z zanikami odbioru sygnału telewizyjnego.

Ponadto hotel został wyposażony w nową centralę PABX wraz z audytem optymalizującym koszty utrzymania telefonii w obiekcie. Dzięki kompleksowej usłudze pracownicy mają możliwość zarządzania wszystkimi połączeniami telefonicznymi, co poprawia efektywność ich pracy. Jeden skalowalny system obejmuje zintegrowaną komunikację internetową, głosową i transmisję danych. To idealne rozwiązanie dla dużego obiektu.

Hotel w Wiśle borykał się z problemem niestabilnej pracy starej stacji czołowej oraz z systemem emisji kanałów reklamowych opartym na mini PC. To zdecydowało o wdrożeniu nowego rozwiązania.

Bazując na wdrożeniu w Wiśle, hotel w Mikołajkach zdecydował się na uruchomienie podobnego rozwiązania. Wdrożone zostały 3 kanały zarządzane chmurowo przez obsługę hotelu:

  • Informacje hotelowe sekcja zawiera wszelkie informacje interesujące gości, takie jak: ważne telefony, godziny wydawania posiłków, regulaminy itp.
  • System emisji reklam specjalny, spersonalizowany kanał informacyjny służący promocji hotelu
  • Spis programów telewizyjnych

Efekty i korzyści

Dzięki zintegrowanym rozwiązaniom hotele Gołębiewski zyskały narzędzie do zarządzania systemem TV hotelowej i emitowanymi treściami.

Wszystkie informacje na temat działaniu obiektu znajdują się na kanale informacyjnym, który wita po wejściu do pokoju i jest w każdej chwili dostępny. Dzięki temu klienci są lepiejpoinformowani, zaś hotel może zaoszczędzić na druku i dystrybucji folderów czy aktualnych programów animacji. System umożliwia w krótkim czasie dostarczenie dowolnych treści do wszystkich lub do wybranej grupy odbiorców, co jest szczególnie istotne z punktu widzenia klientów biznesowych. Organizatorzy mogą przedstawić informacje na temat swojej firmy, samego wydarzenia i jego agendę. Usługa jest zarządzana z jednego miejsca, dzięki czemu technicy nie muszą przeprogramowywać każdego monitora w salach konferencyjnych.

Dodatkowo dzięki instalacji nowej stacji czołowej skończył się problem z jakością sygnału telewizyjnego, który jest obecnie przesyłany przy pomocy symetrycznego łącza światłowodowego.

Rozwiązanie wdrożone przez Orange to nowoczesne narzędzie do komunikacji z gośćmi hotelowymi, umożliwiające jednocześnie pozyskanie dodatkowych wpływów z ofertowanych na kanałach TV serwisów i usług.

Plany na przyszłość

Wdrożone przez Orange rozwiązania wpisują się w strategię i misję rozwoju naszych hoteli, których celem jest jeszcze wyższy poziom satysfakcji naszych gości. Stabilny system do odbioru TV i zarządzania nią jest niezawodnym kanałem promocji naszego hotelu, a jednocześnie prostym i nowoczesnym sposobem komunikacji z naszymi gośćmi.

Agata Michałek – Dyrektor Marketingu Hotel Gołębiewski

Gotowy na cyfrową transformację swojej organizacji?

© Integrated Solutions sp. z o.o.