Start: 11:00
Podczas spotkania online pokażemy jak w codziennej pracy ze studentami, a także samymi wykładowcami, wykorzystać narzędzia pracy zdalnej Microsoft Teams.
Blok 1 (60 min)
- Plan zajęć – jak prowadzić wykłady online – korzystanie z kalendarza
- Wirtualny wykład audio oraz wideo
- Wirtualna tablica
- Indywidualne miejsce notatek z wykładów
- Elektroniczny przykłady egzaminów oraz prace seminaryjne
- Ogólna praca na plikach
Blok 2 (50 min)
- Jak uczelnia może pozyskać taką platformę (uruchomienie triala) oraz ile to kosztuje (jest zupełnie darmowe)
- Jak dodać studentów oraz wykładowców do platformy (jest to bardzo proste!)
- Jak się zalogować (przeglądarka, komputer, urządzenie mobilne)
- Jak tworzyć grupy i przypisywać do nich studentów oraz wykładowców
Jak dołączyć?
Aby podłączyć się do spotkania online musisz korzystać z przeglądarki Google Chrome lub Microsoft Edge. W przypadku posiadania innej przeglądarki prosimy o skorzystanie z aplikacji "Instrukcja" lub o zainstalowanie Google Chrome lub Microsoft Edge.
Krok 1
Po kliknięciu w link dołączenia do spotkania zobaczysz stronę powitalną platformy Teams. Zapyta ona czy chcesz się połączyć za pomocą przeglądarki czy za pomocą aplikacji. Kliknij przycisk odpowiadający za przeglądarkę.
Krok 2
Twoja przeglądarka może zapytać o dostęp do mikrofonu oraz kamery. Zezwól na taki dostęp poprzez kliknięcie przycisku "Zezwalaj".
Krok 3
Przeglądarka poprosi Cię o podanie imienia i nazwiska. W pole wpisz nazwę, a następnie kliknij przycisk "Dołącz teraz".
Krok 4
Znajdziesz się w poczekalni naszego webinaru. Jeden z moderatorów wkrótce dołączy Cię do spotkania.
Krok 5
Gotowi na webinar? Klinkij przycisk poniżej aby, dołączyć.
Krok 1
Po kliknięciu w link dołączenia do spotkania zobaczysz stronę powitalną platformy Teams. Zapyta ona czy chcesz się połączyć za pomocą przeglądarki czy za pomocą aplikacji. Kliknij przycisk odpowiadający za pobranie aplikacji.
Krok 2
Uruchom pobrany plik. Aplikacja Teams powinna się automatycznie uruchomić oraz dołączyć Cię do naszego webinaru.
Krok 3
Aplikacja poprosi Cię o podanie imienia i nazwiska. W pole wpisz nazwę, a następnie kliknij przycisk "Dołącz teraz".
Krok 4
Znajdziesz się w poczekalni naszego webinaru. Jeden z moderatorów wkrótce dołączy Cię do spotkania.
Krok 5
Gotowi na webinar? Kliknij przycisk poniżej, aby dołączyć.
Krok 1
Pobierz aplikację Microsoft Teams ze sklepu Google Play.
Krok 2
Po kliknięciu w link dołączenia do spotkania, aplikacja zapyta czy chcesz się zalogować czy dołączyć jako gość. Wybierz opcję dołącz jako gość, wpisz swoje imię i nazwisko a następnie potwierdź to ponownie klikając w przycisk dołącz jako gość.
Krok 3
Aplikacja może zapytać Cię o zgodę na wykorzystanie mikrofonu. Jeżeli to nastąpi, zezwól na to.
Krok 4
Znajdujesz się w poczekalni naszego webinaru. Jeden z moderatorów wkrótce dołączy Cię do spotkania.
Krok 5
Gotowi na webinar? Kliknij przycisk poniżej, aby dołączyć.
Krok 1
Pobierz aplikację Microsoft Teams ze sklepu App Store.
Krok 2
Po kliknięciu w link dołączenia do spotkania, aplikacja zapyta czy chcesz się zalogować czy dołączyć jako gość. Wybierz opcję dołącz jako gość, wpisz swoje imię i nazwisko a następnie potwierdź to ponownie klikając w przycisk dołącz do spotkania.
Krok 3
Aplikacja może zapytać Cię o zgodę na wykorzystanie mikrofonu. Jeżeli to nastąpi, zezwól na to.
Krok 4
Znajdziesz się w poczekalni naszego webinaru. Jeden z moderatorów wkrótce dołączy Cię do spotkania.
Krok 5
Gotowi na webinar? Kliknij przycisk poniżej, aby dołączyć.