Start: 11:00
Przed nami drugie webinarium z cyklu „Jak sprawnie zarządzać usługą Active Directory?” Podczas pierwszego e-spotkania poznaliśmy rozwiązania ADAudit Plus, ADManager Plus, ADSelfService Plus oraz DataSecurity Plus, które wprost wspierają pracę i zarządzanie Active Directory.
W drugiej części naszego webinarium pokażemy narzędzia wspomagające pracę z innymi produktami Microsoft takimi jak: Microsoft 365, Microsoft Exchange. Opowiemy także o Recovery Manager Plus.
Agenda
Omówienie usług:
M365 Manager Plus – raportowanie, inspekcja, zarządzanie i monitorowanie usług Microsoft 365
Exchange Reporter Plus – raportowanie, audytowanie, monitorowanie usług Exchange Server i Exchange Online
Recovery Manager Plus – kompleksowa obsługa kopii zapasowych środowiska Active Directory, Entra ID, Microsoft 365 oraz Exchange Server.
Webinarium poprowadzi Marcin Maciaszczyk, inżynier Centrum Kompetencji Microsoft w Integrated Solutions – wieloletni praktyk w zakresie wdrożeń produktów i usług firmy Microsoft i ManageEngine.
Naszą propozycję kierujemy w szczególności do osób zajmujących się administracją rozwiązań Microsoft oraz do osób zarządzających kierunkami rozwoju IT w organizacji.
Jak dołączyć?
Aby podłączyć się do spotkania online musisz korzystać z przeglądarki Google Chrome lub Microsoft Edge. W przypadku posiadania innej przeglądarki prosimy o skorzystanie z aplikacji "Instrukcja" lub o zainstalowanie Google Chrome lub Microsoft Edge.
Krok 1
Po kliknięciu w link dołączenia do spotkania zobaczysz stronę powitalną platformy Teams. Zapyta ona czy chcesz się połączyć za pomocą przeglądarki czy za pomocą aplikacji. Kliknij przycisk odpowiadający za przeglądarkę.
Krok 2
Twoja przeglądarka może zapytać o dostęp do mikrofonu oraz kamery. Zezwól na taki dostęp poprzez kliknięcie przycisku "Zezwalaj".
Krok 3
Przeglądarka poprosi Cię o podanie imienia i nazwiska. W pole wpisz nazwę, a następnie kliknij przycisk "Dołącz teraz".
Krok 4
Znajdziesz się w poczekalni naszego webinaru. Jeden z moderatorów wkrótce dołączy Cię do spotkania.
Krok 5
Gotowi na webinar? Klinkij przycisk poniżej aby, dołączyć.
Krok 1
Po kliknięciu w link dołączenia do spotkania zobaczysz stronę powitalną platformy Teams. Zapyta ona czy chcesz się połączyć za pomocą przeglądarki czy za pomocą aplikacji. Kliknij przycisk odpowiadający za pobranie aplikacji.
Krok 2
Uruchom pobrany plik. Aplikacja Teams powinna się automatycznie uruchomić oraz dołączyć Cię do naszego webinaru.
Krok 3
Aplikacja poprosi Cię o podanie imienia i nazwiska. W pole wpisz nazwę, a następnie kliknij przycisk "Dołącz teraz".
Krok 4
Znajdziesz się w poczekalni naszego webinaru. Jeden z moderatorów wkrótce dołączy Cię do spotkania.
Krok 5
Gotowi na webinar? Kliknij przycisk poniżej, aby dołączyć.
Krok 1
Pobierz aplikację Microsoft Teams ze sklepu Google Play.
Krok 2
Po kliknięciu w link dołączenia do spotkania, aplikacja zapyta czy chcesz się zalogować czy dołączyć jako gość. Wybierz opcję dołącz jako gość, wpisz swoje imię i nazwisko a następnie potwierdź to ponownie klikając w przycisk dołącz jako gość.
Krok 3
Aplikacja może zapytać Cię o zgodę na wykorzystanie mikrofonu. Jeżeli to nastąpi, zezwól na to.
Krok 4
Znajdujesz się w poczekalni naszego webinaru. Jeden z moderatorów wkrótce dołączy Cię do spotkania.
Krok 5
Gotowi na webinar? Kliknij przycisk poniżej, aby dołączyć.
Krok 1
Pobierz aplikację Microsoft Teams ze sklepu App Store.
Krok 2
Po kliknięciu w link dołączenia do spotkania, aplikacja zapyta czy chcesz się zalogować czy dołączyć jako gość. Wybierz opcję dołącz jako gość, wpisz swoje imię i nazwisko a następnie potwierdź to ponownie klikając w przycisk dołącz do spotkania.
Krok 3
Aplikacja może zapytać Cię o zgodę na wykorzystanie mikrofonu. Jeżeli to nastąpi, zezwól na to.
Krok 4
Znajdziesz się w poczekalni naszego webinaru. Jeden z moderatorów wkrótce dołączy Cię do spotkania.
Krok 5
Gotowi na webinar? Kliknij przycisk poniżej, aby dołączyć.