Cisco UCCX

Naturalne rozwinięcie funkcjonalności najlepszej na świecie platformy PBX/UC czyli Cisco Unifired Communication Manager) w kierunku call & contact center. Rozwiązanie integrujące obsługę klienta w kanałach głosowych oraz cyfrowych (email oraz webchat) zarówno w trybie Inbund jak i Outbound.

VCC Studio – contact center

Zaawansowana platforma do budowy rozwiązań i kompletnych aplikacji Call/Contact Center, która dostarcza przedsiębiorcom narzędzi do realizacji najważniejszych celów biznesowych:

  • nawiązywania i utrzymywania trwałych relacji z klientami
  • organizowania i prowadzenia kampanii sprzedażowych
  • ciągłej dostępności biura obsługi klientów
  • dbania o jakość komunikacji
  • kontroli kosztów i efektywności personelu

 

Oferowana zarówno w modelu on-premise jak i jako usługa typu SaaS pod nazwą smartCCaaS.

Genesys PureCloud

Rozwiązanie PureCloud to nowoczesny system klasy contact center zbudowany w oparciu o usługi chmury publicznej Amazon. Oferuje zarówno funkcjonalności wielokanałowego contact center jak i zunifikowaną komunikacją (UC) wspierająca współprace wewnątrz organizacji.

Genesys PureConnect

Rozwiązanie PureConnect to bardzo dojrzałe i zaawansowane rozwiązanie klasy contact center ze zintegrowaną obsługą Klienta w wielu kanałach komunikacji (telefon, email, SMS, chat, social media etc.). Jako jedyni w Polsce i tej części Europy dostarczamy system PureConnect jako usługę z naszej chmury Orange o nazwie Contact Center as a Service (CCaaS). Również oprócz funkcjonalności contact center rozwiązanie to oferuje funkcje  telefonii biurowej (PBX).

Genesys PureEngage

PureEngage to najbardziej zaawansowane na świecie rozwiązanie contact center. Adresowane do dużych firm posiadających co najmniej kilkaset lub kilka tysięcy jednocześnie zalogowanych agentów. Ten system używa Orange Polska jako narzędzia w centrum obsługi klientów.

Blog o Networking & Communication

Nowoczesne środowisko pracy a zaangażowanie zespołu

Rozwiązania, które pomagają zespołom na sprawną komunikację i współpracę w realiach pracy zdalnej i hybrydowej, zyskują na popularności.

Czytaj więcej

Rynek ICT w Polsce wg Computerworld TOP200

Sektor IT w Polsce jest silny i póki co odporny na zawirowania w gospodarce.

Czytaj więcej

Jak zoptymalizowaliśmy sieć korporacyjną hurtowni elektrotechnicznych dzięki Cisco Meraki

Integrated Solutions dla firmy W.EG Polska rozbudował sieć SD-WAN o kolejne 92 lokalizacje. W sumie dostarczyliśmy rozwiązanie do blisko 140 lokalizacji w Polsce.

Czytaj więcej

Szukasz podobnych rozwiązań dla swojej organizacji?

© Integrated Solutions sp. z o.o.