Cisco UCCX
Naturalne rozwinięcie funkcjonalności najlepszej na świecie platformy PBX/UC czyli Cisco Unifired Communication Manager) w kierunku call & contact center. Rozwiązanie integrujące obsługę klienta w kanałach głosowych oraz cyfrowych (email oraz webchat) zarówno w trybie Inbund jak i Outbound.
VCC Studio – contact center
Zaawansowana platforma do budowy rozwiązań i kompletnych aplikacji Call/Contact Center, która dostarcza przedsiębiorcom narzędzi do realizacji najważniejszych celów biznesowych:
- nawiązywania i utrzymywania trwałych relacji z klientami
- organizowania i prowadzenia kampanii sprzedażowych
- ciągłej dostępności biura obsługi klientów
- dbania o jakość komunikacji
- kontroli kosztów i efektywności personelu
Oferowana zarówno w modelu on-premise jak i jako usługa typu SaaS pod nazwą smartCCaaS.
Genesys PureCloud
Rozwiązanie PureCloud to nowoczesny system klasy contact center zbudowany w oparciu o usługi chmury publicznej Amazon. Oferuje zarówno funkcjonalności wielokanałowego contact center jak i zunifikowaną komunikacją (UC) wspierająca współprace wewnątrz organizacji.
Genesys PureConnect
Rozwiązanie PureConnect to bardzo dojrzałe i zaawansowane rozwiązanie klasy contact center ze zintegrowaną obsługą Klienta w wielu kanałach komunikacji (telefon, email, SMS, chat, social media etc.). Jako jedyni w Polsce i tej części Europy dostarczamy system PureConnect jako usługę z naszej chmury Orange o nazwie Contact Center as a Service (CCaaS). Również oprócz funkcjonalności contact center rozwiązanie to oferuje funkcje telefonii biurowej (PBX).
Genesys PureEngage
PureEngage to najbardziej zaawansowane na świecie rozwiązanie contact center. Adresowane do dużych firm posiadających co najmniej kilkaset lub kilka tysięcy jednocześnie zalogowanych agentów. Ten system używa Orange Polska jako narzędzia w centrum obsługi klientów.
Blog o Networking & Communication

Rynek ICT w Polsce wg Computerworld TOP200
Sektor IT w Polsce jest silny i póki co odporny na zawirowania w gospodarce.

Jak zoptymalizowaliśmy sieć korporacyjną hurtowni elektrotechnicznych dzięki Cisco Meraki
Integrated Solutions dla firmy W.EG Polska rozbudował sieć SD-WAN o kolejne 92 lokalizacje. W sumie dostarczyliśmy rozwiązanie do blisko 140 lokalizacji w Polsce.

10 urodziny Integrated Solutions !
IS jest na rynku 10 lat. Poznaj naszą ścieżkę do #3 pozycji na rynku integratorskim w Polsce.