Start: 15:00
Podczas wydarzenia online pokażemy, jak korzystając z narzędzi pracy cyfrowej Microsoft Teams, poprowadzić zdalnie lekcję.
Lekcja 1: Jak prowadzić lekcje online, 6 kluczowych kroków (60 min)
- Plan zajęć i korzystanie z kalendarza
- Konferencja audio oraz wideo
- Wirtualna tablica
- Zeszyty klasowe
- Prace domowe oraz sprawdziany
- Ogólna praca na plikach
Lekcja 2: Zajęcia praktyczno-techniczne (50 min)
- Jak szkoła może pozyskać taką darmową platformę (uruchomienie)
- Jak dodać uczniów oraz nauczycieli do platformy (jest to bardzo proste!)
- Jak się zalogować (przeglądarka, komputer, urządzenie mobilne)
- Jak tworzyć klasy i przypisywać do nich uczniów oraz nauczycieli
Jak dołączyć?
Aby podłączyć się do spotkania online musisz korzystać z przeglądarki Google Chrome lub Microsoft Edge. W przypadku posiadania innej przeglądarki prosimy o skorzystanie z aplikacji "Instrukcja" lub o zainstalowanie Google Chrome lub Microsoft Edge.
Krok 1
Po kliknięciu w link dołączenia do spotkania zobaczysz stronę powitalną platformy Teams. Zapyta ona czy chcesz się połączyć za pomocą przeglądarki czy za pomocą aplikacji. Kliknij przycisk odpowiadający za przeglądarkę.
Krok 2
Twoja przeglądarka może zapytać o dostęp do mikrofonu oraz kamery. Zezwól na taki dostęp poprzez kliknięcie przycisku "Zezwalaj".
Krok 3
Przeglądarka poprosi Cię o podanie imienia i nazwiska. W pole wpisz nazwę, a następnie kliknij przycisk "Dołącz teraz".
Krok 4
Znajdziesz się w poczekalni naszego webinaru. Jeden z moderatorów wkrótce dołączy Cię do spotkania.
Krok 5
Gotowi na webinar? Klinkij przycisk poniżej aby, dołączyć.
Krok 1
Po kliknięciu w link dołączenia do spotkania zobaczysz stronę powitalną platformy Teams. Zapyta ona czy chcesz się połączyć za pomocą przeglądarki czy za pomocą aplikacji. Kliknij przycisk odpowiadający za pobranie aplikacji.
Krok 2
Uruchom pobrany plik. Aplikacja Teams powinna się automatycznie uruchomić oraz dołączyć Cię do naszego webinaru.
Krok 3
Aplikacja poprosi Cię o podanie imienia i nazwiska. W pole wpisz nazwę, a następnie kliknij przycisk "Dołącz teraz".
Krok 4
Znajdziesz się w poczekalni naszego webinaru. Jeden z moderatorów wkrótce dołączy Cię do spotkania.
Krok 5
Gotowi na webinar? Kliknij przycisk poniżej, aby dołączyć.
Krok 1
Pobierz aplikację Microsoft Teams ze sklepu Google Play.
Krok 2
Po kliknięciu w link dołączenia do spotkania, aplikacja zapyta czy chcesz się zalogować czy dołączyć jako gość. Wybierz opcję dołącz jako gość, wpisz swoje imię i nazwisko a następnie potwierdź to ponownie klikając w przycisk dołącz jako gość.
Krok 3
Aplikacja może zapytać Cię o zgodę na wykorzystanie mikrofonu. Jeżeli to nastąpi, zezwól na to.
Krok 4
Znajdujesz się w poczekalni naszego webinaru. Jeden z moderatorów wkrótce dołączy Cię do spotkania.
Krok 5
Gotowi na webinar? Kliknij przycisk poniżej, aby dołączyć.
Krok 1
Pobierz aplikację Microsoft Teams ze sklepu App Store.
Krok 2
Po kliknięciu w link dołączenia do spotkania, aplikacja zapyta czy chcesz się zalogować czy dołączyć jako gość. Wybierz opcję dołącz jako gość, wpisz swoje imię i nazwisko a następnie potwierdź to ponownie klikając w przycisk dołącz do spotkania.
Krok 3
Aplikacja może zapytać Cię o zgodę na wykorzystanie mikrofonu. Jeżeli to nastąpi, zezwól na to.
Krok 4
Znajdziesz się w poczekalni naszego webinaru. Jeden z moderatorów wkrótce dołączy Cię do spotkania.
Krok 5
Gotowi na webinar? Kliknij przycisk poniżej, aby dołączyć.