Cisco UCCX

Naturalne rozwinięcie funkcjonalności najlepszej na świecie platformy PBX/UC czyli Cisco Unifired Communication Manager) w kierunku call & contact center. Rozwiązanie integrujące obsługę klienta w kanałach głosowych oraz cyfrowych (email oraz webchat) zarówno w trybie Inbund jak i Outbound.

VCC Studio – contact center

Zaawansowana platforma do budowy rozwiązań i kompletnych aplikacji Call/Contact Center, która dostarcza przedsiębiorcom narzędzi do realizacji najważniejszych celów biznesowych:

  • nawiązywania i utrzymywania trwałych relacji z klientami
  • organizowania i prowadzenia kampanii sprzedażowych
  • ciągłej dostępności biura obsługi klientów
  • dbania o jakość komunikacji
  • kontroli kosztów i efektywności personelu

 

Oferowana zarówno w modelu on-premise jak i jako usługa typu SaaS pod nazwą smartCCaaS.

Genesys PureCloud

Rozwiązanie PureCloud to nowoczesny system klasy contact center zbudowany w oparciu o usługi chmury publicznej Amazon. Oferuje zarówno funkcjonalności wielokanałowego contact center jak i zunifikowaną komunikacją (UC) wspierająca współprace wewnątrz organizacji.

Genesys PureConnect

Rozwiązanie PureConnect to bardzo dojrzałe i zaawansowane rozwiązanie klasy contact center ze zintegrowaną obsługą Klienta w wielu kanałach komunikacji (telefon, email, SMS, chat, social media etc.). Jako jedyni w Polsce i tej części Europy dostarczamy system PureConnect jako usługę z naszej chmury Orange o nazwie Contact Center as a Service (CCaaS). Również oprócz funkcjonalności contact center rozwiązanie to oferuje funkcje  telefonii biurowej (PBX).

Genesys PureEngage

PureEngage to najbardziej zaawansowane na świecie rozwiązanie contact center. Adresowane do dużych firm posiadających co najmniej kilkaset lub kilka tysięcy jednocześnie zalogowanych agentów. Ten system używa Orange Polska jako narzędzia w centrum obsługi klientów.

Blog o Networking & Communication

Obejrzyj webinar: Jak sprawnie zarządzać usługą Microsoft Active Directory? Poznaj rozwiązania ManageEngine. Część 2

Podczas spotkania pokazujemy narzędzia wspomagające pracę z takimi produktami jak: Microsoft 365, Microsoft Exchange. Opowiadamy także o Recovery Manager Plus.

Czytaj więcej

Obejrzyj webinar: Microsoft Copilot – sztuczna inteligencja w codziennej pracy

Jeśli korzystacie z aplikacji M365, chcecie poznać Copilota lub jesteście ciekawi jego dodatkowych funkcji, to ten webinar jest dla Was.

Czytaj więcej

Nowoczesne środowisko pracy a zaangażowanie zespołu

Rozwiązania, które pomagają zespołom na sprawną komunikację i współpracę w realiach pracy zdalnej i hybrydowej, zyskują na popularności.

Czytaj więcej

Szukasz podobnych rozwiązań dla swojej organizacji?

© Integrated Solutions sp. z o.o.