Cisco UCCX
Naturalne rozwinięcie funkcjonalności najlepszej na świecie platformy PBX/UC czyli Cisco Unifired Communication Manager) w kierunku call & contact center. Rozwiązanie integrujące obsługę klienta w kanałach głosowych oraz cyfrowych (email oraz webchat) zarówno w trybie Inbund jak i Outbound.
VCC Studio – contact center
Zaawansowana platforma do budowy rozwiązań i kompletnych aplikacji Call/Contact Center, która dostarcza przedsiębiorcom narzędzi do realizacji najważniejszych celów biznesowych:
- nawiązywania i utrzymywania trwałych relacji z klientami
- organizowania i prowadzenia kampanii sprzedażowych
- ciągłej dostępności biura obsługi klientów
- dbania o jakość komunikacji
- kontroli kosztów i efektywności personelu
Oferowana zarówno w modelu on-premise jak i jako usługa typu SaaS pod nazwą smartCCaaS.
Genesys PureCloud
Rozwiązanie PureCloud to nowoczesny system klasy contact center zbudowany w oparciu o usługi chmury publicznej Amazon. Oferuje zarówno funkcjonalności wielokanałowego contact center jak i zunifikowaną komunikacją (UC) wspierająca współprace wewnątrz organizacji.
Genesys PureConnect
Rozwiązanie PureConnect to bardzo dojrzałe i zaawansowane rozwiązanie klasy contact center ze zintegrowaną obsługą Klienta w wielu kanałach komunikacji (telefon, email, SMS, chat, social media etc.). Jako jedyni w Polsce i tej części Europy dostarczamy system PureConnect jako usługę z naszej chmury Orange o nazwie Contact Center as a Service (CCaaS). Również oprócz funkcjonalności contact center rozwiązanie to oferuje funkcje telefonii biurowej (PBX).
Genesys PureEngage
PureEngage to najbardziej zaawansowane na świecie rozwiązanie contact center. Adresowane do dużych firm posiadających co najmniej kilkaset lub kilka tysięcy jednocześnie zalogowanych agentów. Ten system używa Orange Polska jako narzędzia w centrum obsługi klientów.
Blog o Networking & Communication
Obejrzyj webinar: Jak sprawnie zarządzać usługą Microsoft Active Directory? Poznaj rozwiązania ManageEngine. Część 2
Podczas spotkania pokazujemy narzędzia wspomagające pracę z takimi produktami jak: Microsoft 365, Microsoft Exchange. Opowiadamy także o Recovery Manager Plus.
Obejrzyj webinar: Microsoft Copilot – sztuczna inteligencja w codziennej pracy
Jeśli korzystacie z aplikacji M365, chcecie poznać Copilota lub jesteście ciekawi jego dodatkowych funkcji, to ten webinar jest dla Was.
Nowoczesne środowisko pracy a zaangażowanie zespołu
Rozwiązania, które pomagają zespołom na sprawną komunikację i współpracę w realiach pracy zdalnej i hybrydowej, zyskują na popularności.