Kim jesteśmy?
- jako część Grupy Orange mamy dostęp do kompetencji, zasobów i doświadczenia największej grupy telekomunikacyjnej w Europie Środkowo-Wschodniej
- korzystamy z ogólnokrajowej sieci serwisowej – możemy zapewnić krótki czas reakcji w przypadku awarii w Twojej firmie.
- nasze centra serwisowe obejmują główne miasta w Polsce, co daje nam bardzo szeroki zasięg działania
Dlaczego my?
- Międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001-2015 w zakresie dostarczania usług informatycznych
- 16 oddziałów w kraju
- 4 godziny czas dotarcia do każdego miejsca w Polsce
- Międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001
- 7x24x365
- SLA
- Dedykowany System ITSM
- zgłoszenie awarii telefonicznie, e-mailem, ZPSD
- możliwość realizacji serwisu poza wyznaczonymi w umowie godzinami pracy serwisu
- wyspecjalizowana kadra techniczna i inżynierska.
Jak pracujemy?
- jeden punkt kontaktu w razie wystąpienia awarii
- rejestrowanie zgłoszeń oraz monitorowanie przebiegu wymiany urządzenia, aż do potwierdzenia wymiany elementu na sprawny
- zdalna diagnoza uszkodzenia urządzenia, w przypadku zapewnienia dostępu przez klienta
- zapewnienie części zamiennych niezbędnych do przywrócenia działania urządzenia
- dostęp do aktualizacji oprogramowania systemowego
Partnerstwa Serwisowe
Autoryzacja serwisowa HPE Proliant Blade/ML/DL/SL/ Service and Solution Qualification
Partnerstwo Dell serwery, komputery
w ramach programu TechDirect
Partnerstwo HUAWEI
w ramach programu Channel Partner
Autoryzowany Partner Serwisowy Brother
dla urządzeń sprzedanych przez Integrated Solutions
Service desk 365/7/24
- najefektywniejszy kosztowo i najszybszy sposób kontaktu pomiędzy klientem a firmą
- pracuje w trybie 24x7x365
- jeden punkt kontaktu z serwisem poprzez e-mail, telefon, oraz www
- standaryzacja obsługi serwisowej klientów – gwarantuje utrzymanie niezmiennie wysokiej jej jakości
Service Desk
- umożliwia rejestrację zgłoszenia pod indywidulanym identyfikatorem
- wykonuje wstępną analizę, selekcję i przekierowanie zgłoszenia do realizacji
- monitoruje proces obsługi zgłoszenia według umowy SLA
- nadzoruje pracę konsultantów w zakresie I i II linii wsparcia
- wykonuje statystyki i raporty związane z obsługą zgłoszeń oraz pracą konsultantów
Usługi wsparcia i serwisu dla systemów teleinformatycznych
Usługi te dotyczą infrastruktury klienta obejmującej:
- stacje robocze
- komputery przenośne
- akcesoria
- sprzęt i systemy drukujące
- materiały eksploatacyjne
- systemy serwerowe (większość dostępnych na rynku platform sprzętowych oraz oprogramowania narzędziowego)
- systemy pamięci masowej
- infrastrukturę sieciową
- infrastrukturę do wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz archiwizacji
Serwis platformy biurowej
Usługa dotyczy kompleksowej opieki powdrożeniowej dla systemów wdrożonych zarówno przez Integrated Solutions jak i inne podmioty. W skład usługi wchodzą:
- diagnoza sprzętu
- ekspertyza serwisowa
- serwis realizowany zdalnie oraz „on-site” – w miejscu instalacji urządzenia
- okresowe konserwacje i przeglądy urządzeń
Outsourcing usług
Obejmuje:
- dozór prawidłowego i bezusterkowego funkcjonowania środowiska eksploatacyjnego
- doradztwo eksploatacyjne
- szkolenia informatyczne pracowników
Usługi dodatkowe
- relokacja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
- inwentaryzacja urządzeń w siedzibie klienta
- dostawa materiałów eksploatacyjnych
- wizyty prewencyjne
Blog o Services
Technologia zdalnego zarządzania klasy premium od firmy Intel
Najnowsze narzędzia sprzętowe od firmy Intel pomagają zespołom ds. IT zdalnie zarządzać zróżnicowaną flotą urządzeń i utrzymywać ją.
10 urodziny Integrated Solutions !
IS jest na rynku 10 lat. Poznaj naszą ścieżkę do #3 pozycji na rynku integratorskim w Polsce.