Kim jesteśmy?

  • jako część Grupy Orange mamy dostęp do kompetencji, zasobów i doświadczenia największej grupy telekomunikacyjnej w Europie Środkowo-Wschodniej
  • korzystamy z ogólnokrajowej sieci serwisowej – możemy zapewnić krótki czas reakcji w przypadku awarii w Twojej firmie.
  • nasze centra serwisowe obejmują główne miasta w Polsce, co daje nam bardzo szeroki zasięg działania

Dlaczego my?

  • Międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001-2015 w zakresie dostarczania usług informatycznych
  • 16 oddziałów w kraju
  • 4 godziny czas dotarcia do każdego miejsca w Polsce
  • Międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001
  • 7x24x365
  • SLA
  • Dedykowany System ITSM
  • zgłoszenie awarii telefonicznie, e-mailem, ZPSD
  • możliwość realizacji serwisu poza wyznaczonymi w umowie godzinami pracy serwisu
  • wyspecjalizowana kadra techniczna i inżynierska.

Jak pracujemy?

  • jeden punkt kontaktu w razie wystąpienia awarii
  • rejestrowanie zgłoszeń oraz monitorowanie przebiegu wymiany urządzenia, aż do potwierdzenia wymiany elementu na sprawny
  • zdalna diagnoza uszkodzenia urządzenia, w przypadku zapewnienia dostępu przez klienta
  • zapewnienie części zamiennych niezbędnych do przywrócenia działania urządzenia
  • dostęp do aktualizacji oprogramowania systemowego

Partnerstwa Serwisowe

support

Możliwość zaoferowania pełnej obsługi

od analizy wymagań, przez projekt, implementację oraz utrzymanie w okresie eksploatacji - wartość „dodana” dla Klienta

011-database

Możliwość realizacji projektów

w których obsługa przez Wykonawcę jest wymogiem obligatoryjnym

care

Wartość wizerunkowa

uzyskanie Partnerstwa postrzegane jako potwierdzenie kompetencji

021-package

Benefity

zwroty z napraw, płatności za „gotowość serwisową”, upusty na zakup usług

Autoryzacja serwisowa HPE Proliant Blade/ML/DL/SL/ Service and Solution Qualification

Partnerstwo Dell serwery, komputery

w ramach programu TechDirect

Partnerstwo HUAWEI

w ramach programu Channel Partner

Autoryzowany Partner Serwisowy Brother

dla urządzeń sprzedanych przez Integrated Solutions

Service desk 365/7/24

  • najefektywniejszy kosztowo i najszybszy sposób kontaktu pomiędzy klientem a firmą
  • pracuje w trybie 24x7x365
  • jeden punkt kontaktu z serwisem poprzez e-mail, telefon, oraz www
  • standaryzacja obsługi serwisowej klientów – gwarantuje utrzymanie niezmiennie wysokiej jej jakości

Service Desk

  • umożliwia rejestrację zgłoszenia pod indywidulanym identyfikatorem
  • wykonuje wstępną analizę, selekcję i przekierowanie zgłoszenia do realizacji
  • monitoruje proces obsługi zgłoszenia według umowy SLA
  • nadzoruje pracę konsultantów w zakresie I i II linii wsparcia
  • wykonuje statystyki i raporty związane z obsługą zgłoszeń oraz pracą konsultantów

Usługi wsparcia i serwisu dla systemów teleinformatycznych

Usługi te dotyczą infrastruktury klienta obejmującej:

  • stacje robocze
  • komputery przenośne
  • akcesoria
  • sprzęt i systemy drukujące
  • materiały eksploatacyjne
  • systemy serwerowe (większość dostępnych na rynku platform sprzętowych oraz oprogramowania narzędziowego)
  • systemy pamięci masowej
  • infrastrukturę sieciową
  • infrastrukturę do wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz archiwizacji

Serwis platformy biurowej

Usługa dotyczy kompleksowej opieki powdrożeniowej dla systemów wdrożonych zarówno przez Integrated Solutions jak i inne podmioty. W skład usługi wchodzą:

  • diagnoza sprzętu
  • ekspertyza serwisowa
  • serwis realizowany zdalnie oraz „on-site” – w miejscu instalacji urządzenia
  • okresowe konserwacje i przeglądy urządzeń

Outsourcing usług

Obejmuje:

  • dozór prawidłowego i bezusterkowego funkcjonowania środowiska eksploatacyjnego
  • doradztwo eksploatacyjne
  • szkolenia informatyczne pracowników

Usługi dodatkowe

  • relokacja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
  • inwentaryzacja urządzeń w siedzibie klienta
  • dostawa materiałów eksploatacyjnych
  • wizyty prewencyjne

Blog o Services

Technologia zdalnego zarządzania klasy premium od firmy Intel

Najnowsze narzędzia sprzętowe od firmy Intel pomagają zespołom ds. IT zdalnie zarządzać zróżnicowaną flotą urządzeń i utrzymywać ją.

Czytaj więcej

10 urodziny Integrated Solutions !

IS jest na rynku 10 lat. Poznaj naszą ścieżkę do #3 pozycji na rynku integratorskim w Polsce.

Czytaj więcej

Szukasz podobnych rozwiązań dla swojej organizacji?

© Integrated Solutions sp. z o.o.