Zdalna obsługa klienta

Szukasz rozwiązania do wirtualnych konsultacji wideo, które będzie dopasowane do specyficznych potrzeb Twojej firmy? Zależy Ci na doskonałym doświadczeniu klienta końcowego i zwiększeniu satysfakcji pracowników?

Poznaj naszą architekturę referencyjną ZDALNA OBSŁUGA KLIENTA, która świetnie sprawdzi się tam, gdzie istotna jest komunikacja w czasie rzeczywistym, a spotkanie osobiste nie jest możliwe z powodu odległości lub kwestii finansowych. Składa się ona z rozwiązania umożliwiającego rozmowy wideo, zintegrowanego lub zewnętrznego kalendarza konsultacji oraz narzędzi interakcji (takich jak współdzielenie ekranu, przesyłanie dokumentów, czat​). Wszystko to bez potrzeby instalowania aplikacji.

Korzyści dla Ciebie

Oszczędność czasu i kosztów – klient zaoszczędza czas na dojazdy, a firma może zapewnić konsultacje w różnych lokalizacjach, nawet przy ograniczonych zasobach ludzkich.
Zadowolenie klienta – kontakt z pracownikami firmy staje się bezstresowy dzięki szerokiej gamie dostępnych cyfrowych narzędzi, bez konieczności pobierania aplikacji.
Satysfakcja pracowników – możliwość pracy zdalnej i łatwość obsługi systemu przyczyniają się do większej atrakcyjności firmy jako pracodawcy.

Zdalna obsługa klienta

Szukasz rozwiązania do wirtualnych konsultacji wideo, które będzie dopasowane do specyficznych potrzeb Twojej firmy? Zależy Ci na doskonałym doświadczeniu klienta końcowego i zwiększeniu satysfakcji pracowników?

Poznaj naszą architekturę referencyjną ZDALNA OBSŁUGA KLIENTA, która świetnie sprawdzi się tam, gdzie istotna jest komunikacja w czasie rzeczywistym, a spotkanie osobiste nie jest możliwe z powodu odległości lub kwestii finansowych. Składa się ona z rozwiązania umożliwiającego rozmowy wideo, zintegrowanego lub zewnętrznego kalendarza konsultacji oraz narzędzi interakcji (takich jak współdzielenie ekranu, przesyłanie dokumentów, czat​). Wszystko to bez potrzeby instalowania aplikacji.

Korzyści dla Ciebie

Oszczędność czasu i kosztów – klient zaoszczędza czas na dojazdy, a firma może zapewnić konsultacje w różnych lokalizacjach, nawet przy ograniczonych zasobach ludzkich.
Zadowolenie klienta – kontakt z pracownikami firmy staje się bezstresowy dzięki szerokiej gamie dostępnych cyfrowych narzędzi, bez konieczności pobierania aplikacji.
Satysfakcja pracowników – możliwość pracy zdalnej i łatwość obsługi systemu przyczyniają się do większej atrakcyjności firmy jako pracodawcy.

Strefa wiedzy

Chcesz wiedzieć, co słychać w technologiach? Jakie trendy warto śledzić oraz jak łatwo i bezpiecznie wdrażać je w Twojej firmie? Przeczytaj artykuły naszych ekspertów i zainspiruj się do zmian.

Kontakt

Masz pytania? Chcesz wiedzieć, jak możemy pomóc Twojej firmie? Wypełnij formularz, a nasi eksperci skontaktują się z Tobą.
Kontakt Architektury

Administratorem danych osobowych jest INTEGRATED SOLUTIONS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. Dane osobowe są przetwarzane są w celu przeprowadzenia Webinarium oraz w celu marketingowym o ile wyrazisz wolę otrzymywania takich wiadomości. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przeczytaj tutaj.