Zdalna obsługa klienta
Szukasz rozwiązania do wirtualnych konsultacji wideo, które będzie dopasowane do specyficznych potrzeb Twojej firmy? Zależy Ci na doskonałym doświadczeniu klienta końcowego i zwiększeniu satysfakcji pracowników?
Poznaj naszą architekturę referencyjną ZDALNA OBSŁUGA KLIENTA, która świetnie sprawdzi się tam, gdzie istotna jest komunikacja w czasie rzeczywistym, a spotkanie osobiste nie jest możliwe z powodu odległości lub kwestii finansowych. Składa się ona z rozwiązania umożliwiającego rozmowy wideo, zintegrowanego lub zewnętrznego kalendarza konsultacji oraz narzędzi interakcji (takich jak współdzielenie ekranu, przesyłanie dokumentów, czat). Wszystko to bez potrzeby instalowania aplikacji.
Korzyści dla Ciebie
Zdalna obsługa klienta
Szukasz rozwiązania do wirtualnych konsultacji wideo, które będzie dopasowane do specyficznych potrzeb Twojej firmy? Zależy Ci na doskonałym doświadczeniu klienta końcowego i zwiększeniu satysfakcji pracowników?
Poznaj naszą architekturę referencyjną ZDALNA OBSŁUGA KLIENTA, która świetnie sprawdzi się tam, gdzie istotna jest komunikacja w czasie rzeczywistym, a spotkanie osobiste nie jest możliwe z powodu odległości lub kwestii finansowych. Składa się ona z rozwiązania umożliwiającego rozmowy wideo, zintegrowanego lub zewnętrznego kalendarza konsultacji oraz narzędzi interakcji (takich jak współdzielenie ekranu, przesyłanie dokumentów, czat). Wszystko to bez potrzeby instalowania aplikacji.
Korzyści dla Ciebie
Strefa wiedzy
Chcesz wiedzieć, co słychać w technologiach? Jakie trendy warto śledzić oraz jak łatwo i bezpiecznie wdrażać je w Twojej firmie? Przeczytaj artykuły naszych ekspertów i zainspiruj się do zmian.